YaNbu Al-SiNaYyAh 2009

Friday, June 11, 2010

Apa nak jadi....

SALAM ALAIK...kpd rakan2 .

Mula 2 tuan tanah nak mintak maaf kerana dah macam chipsmore,kejap ada kejap takder.
Dah bersawang dah rumah ni...rumput2 pun ya allah dah jadi lalang.
Apa lah nak jadi.....
Bukan sengaja tp mungkin disebabkan masa dan keadaan yg tidak mengizinkan aku utk berblog kat sini...sibuuuuk ?????? tak lah jugak,malassss???? ada skit2, lagipun aku rasa tak banyak cerita2 yg menarik lagi utk dikongsi bersama.Bila dah takder story jadi idea pun kekeringan.
Insyaallah jika ada cerita dan kesempatan akan aku ceritakan kat sini...
Tapi untuk kali ini marilah kita melayan resepi2 yg telah aku jelajah didunia internet dan cuba buat sepanjang duduk di tanah arab ni...kepada tuan punyer resepi harap maaf sekiranya ada resepi2 diantaranyer telah didurhakai ( ayat mamabungas ) aku harap2 dgn resepi2 ni akan dapat membantu rakan2 untuk bertukar-tukar menu dr hari ke hari..sekiranyer ada kesilapan dr resepi2 kat sini ,tuan tanah mohon ampun dan maaf dr rakan2 semua.

Salam Sayang Untuk semua Rakan2 Blogger.

1 comments:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)