YaNbu Al-SiNaYyAh 2009

Wednesday, April 29, 2009

Birthday Najmi...

HAPPY BIRTHDAY NAJMI NAIM

Pada 27hb.april baru2 ni,bersamaan 2 jamiul awal,genaplah 2 tahun usia anakku sikecik tu NAJMI NAIM.Happy birthday sayang....semoga akan menjadi anak yg baik2 “amin”.kami telahpun meraikannye di......

di taman pantai RC...

nampaknye budak2 ni dah tk sabor nk makan kek

Kejadiaan ini berlaku ketika mana aku bercadang utk menziarah kak lynn,aku pun belum pernah lg pergi rumah dia tp lalu sokmo...dia terperanjat melihat aku menatang 2kg kek.Bila kak lynn tanye akupun menjawab ,semalam aku tk sempat menyambut harijadi anakku.Dia dengan beria-rianye cadangkan agar kami pergi ke taman permainan kanak-kanak.tetapi hubbyku sudah pergi keje,suami kak lynn pun dah beransur juga.serta merta kami pun teringat utk panggil teksi sebastian.Dia ni memang terkenal lah pd beberapa staf YANSAB.

Tepat 8.30 pg aku,kak lyinn dan jirannye kak da(ramly)serta anak2 semua bertolak menaiki teksi yg kukira sebastian yg bawak rupanye sisebastian menyuruh kawannye datang coz dia nk naum(tidor).Tk apelah coz kami pun bertiga, lgpun kalau ape2 berlaku kami suruh le askar2 kami jerit...tk kan nk canceled pulok program kita.kesiiiiiiiian anak2 ,dah excited sangat dia org,kami pun ape kurangnye maklumlah tk pernah terfikir nk buat camni...sampai situ kami cari tempat tuk duduk,nasib ada kosong bawah pokok ,tk ah panas sangat.tanpa berlengah lg kami start le..potong kek dan makan2...sempat jugalah kita org snap beberapa keping gambar.....

layaaaaan je le....

ni lah pakaian yg harus kita org sarungkan setiap kali keluar dr rumah

0 comments: