YaNbu Al-SiNaYyAh 2009

Monday, April 20, 2009

Donat ooo.. Donat

Ini lah hasilnya setelah penat menguli dan menggoreng.. Nmpak gebu tak? hehehehe...

Ini lah kek coklat kukus...

Dr smalam aku duk fikir,nak bawak buah tgn apa utk bekas mother and father in-law aku.Dia org sampai isnin mlm dimadinah.Kedatangannye tuk ngerjekan umrah.Bekas adik ipar ngan isteri serta anak2nye ikut sekali.Sebelum ni aku dah dimaklumkan akan kedatangannye,so sempat ah aku hallo2 kat dia...bukan ape saje ah nk bodek utk kirim brg skit...skit je lah.nak kirim lebih2 maklumlah,sape lah...aku ni,waaaaaaaaaaaa.

Last aku buat keputusan buat donat je ah.kerje senang kan.sementara duk nunggu doh donat tu naik,sempat ah aku bancuh adunan kek coklat yg diberi oleh k.za(hj. pozi) tq kak za.nanti kalu ada lg resepi2 yg best2 tu campak2lah ye.he.he.he


maka inilah buah tangan aku tuk dia org.DONAT AND KEK CHOCLAT.tp yg aku tk puas hati donat yg aku buat ni keras skit.tk mcm yg diajar oleh kak da(Ramly)

emmm...hentam sajelah.asalkan dapat makan..

Tapi yg bestnye dlm keras2 pun,berjelut anak2 aku makan donat ni.

Jadi tak lah sia2 aku buat donat ni ye!!!!

kek coklat yg aku buat ni,menjadiiiik lah pulak.eeem........nyum.nyum.

Jalaaaaaaaaaaaaan.....

1 comments:

saggieda said...

hai kak mar...heheh...ghindu ah nak makan kuih air tgn kak mar...cepat ah blk malaysia.