YaNbu Al-SiNaYyAh 2009

Thursday, July 23, 2009

ALHAMDULILLAH....

Syukur alhamdulillah,majlis makan2 dirumah aku telah pun selesai,niat nak buat makan tuk rakan2 kat sini telah terlaksana.Lega rasa hati....mana taknye dari hari ke hari asyik tangguhkan je nak buat majlis ni sibuk lah katakan.....sibuk ke????sibuk jugaklah aku ni.....sibuk berjalan hehehe.
Majlis ni tuk semua warga MALAYSIA YANSAB,tp ramai juga yg tak dapat datang coz ada yg kerja shif dan ada yg telah ke mekah dan jeddah,nak buat macam mana hari yg aku buat majlis ni adalah hari terakhir hubby2 dia org bekerja jd masing2 mestilah ada program sendiri kan.
Tak pelah.....apa2 pun aku ucapkan ribuan terima kasih banyak2 pd yg telah datang ke majlis aku smalam.Terutama kepada 3 orang pembantu setia aku nih....KAK DA ( RAMLY ) , IMAH ( HJ.GHAZ ) dan ZA ( WAN AZMI ).

sebahgian tetamu yg hadir smalam

Majlis bermula jam 5 petang iaitu selepas asar dan berakhir jam 12 malam.Penat tu....dr pagi aku siapkan juadah yg nak dihidangkan tu.Tapi puas dan happy bila dah ramai rakan2 datang.Dah takde penatnye lagi,riuh rendah dengan suara anak2 dan ibu2 serta bapa2 ni,maklumlah sekali sekala jumpa macam-macam lah story yg diceritakan.


antara juadah yg dihidang

Menu utama dlm majlis ni nasi dagang dan nasi minyak.Ada mee hoon,keropok,kek,kuih kaswi beberapa jenis puding dan buah2an.Kalas semua....alhamdulillah.
Selepas semua dah balik kerja2 mengemas diteruskan mlm tu juga,mujurlah mr.hubby tolong.Siap kemas dlm kul 2 pagi .Mandi dan terus tidor.

PERHATIAN !!!!!!

SEHELAI JAKET DAN TUDUNG ANAK PEREMPUAN
ADA TERTINGGAL KAT RUMAH NI.
SAPA2 YG PUNYA BOLEH TEFON KITA.




0 comments: