YaNbu Al-SiNaYyAh 2009

Sunday, July 26, 2009

Undangan Dan Celebrate.

Salam semua...

Kali ni terlebih rajin lah pulak nak update blog,bukan pe saje ngadap laptop ni sebelum masuk tidor smalam, sambil melayan tv...Semalam lepas magrib kami sekeluarga diundang oleh tuan tanah PERMATA HATIKU ( mas ) kerumahnye,tuk makan malam.Terima Kasih Mas,sedap laut yg dihidang tadi terutama sambal jawa tu,lain kali leh ler ajar kita.


kek yang kami beli smalam


kek yg mama buat tuk baba

Masa aku sampai tu keluarga hj ghaz pun ada...bersama hj.fadhil dan hj.ahadin.
Masing2 dah duk kusyuk makan.Siang tadi aku ada masak sup kambing dan kek lapis.
Jadi aku bawak sekali kerumah mas.Dlm perjalanan kerumah mas tadi aku singgah jap kat kedai kek yg berhampiran dgn rumah aku,mr.hubby beli sebiji kek tuk celebrate sempena hari ulang tahun perkhawinan dan birtdaynye kat rumah mas nanti,boleh celebrate bersama imah ( hj.ghaz ) coz hari ini juga adalah birthday nye." HAPPY BIRTHDAY IMAH ".
Tiba je rumah mas terus makan ramai-ramai,rasa macam duk kampung pulak.Selesai makan nasi,acara potong kek dan sesi bergambar diteruskan...

potong kek ler pulak.....


tiga mak dara pinggitan( aku ngan mas tembam semacam jerk) ,imah tetap ngan badannye yg solit molik tu.

Perut dah kenyang waktu isyak pun dah masuk.Kaum bapak semua dah keluar nak ke masjid,
apalagi kaum ibu bertiga ni....sembang laaaaa sambil pekena kopi panas dan hidangan ringan.
Seronok sekali sekala bila dah jumpa mcm ni....

Baba bersama rakan2


gambar ni khas tuk tatapan kak nani ngan kak za...
( sengaja besarkan ) huhuhu

Hampir jam sepuluh setelah hubby balik dari solat kami semua dah mula bersurai ( ayat tu mcm ramai lah pulak ) imah mendahului kami kemudian hj.ahadin dan hj.fadhil,last sekali aku ler...
Sampai rumah semua dah ngantuk cuma si kecik aku ni je masih rancak bermain,yg jadi mangsa mama ni lah duk melayan dia sampai kul 1 pagi.Tu yg sempat up date blog ni....k tu je tuk kali ni..adiuoooos.

0 comments: